Saturday, March 31, 2012

Bertahanlah wahai hati



Semakin hari terasa semakin kosong..mungkin terlalu berharap dan menanti..hanya mampu menanti hingga sepi sendiri..hanya mampu tersenyum bila kian dilupakan...mungkinkah aku ini hanya fobia atau terlalu mengikut perasaan..

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

anggaplah itu perkara biasa, apabila muncul hari esok rasa itu pasti terhakis.. walaupun tak upaya menanggung beban, bersabarlah hatiku..mungkin itu caranya, beri kesempatan lagi..

Selamat tinggal kawan-kawan

Dah lama tak menaip..kisahnya diploma yang ku tatang sepatutnya habis awal tetapi disebabkan dek kelalaian dan terlebih main buat aku tersangkut..tapi tak mengapa no regrets at all, atleast jadi jugak student yang banyk makan garam dan pengalaman tak semua orang pernah alami...hahaha.. dan sangat seronok melihat kawan-kawan lain graduasi bersama-sama..aku hanya mampu menumpang gembira dan tersenyum..ohh indahnya kalau aku pun ada sama..tak kisahlah, yang penting aku perlu menghabiskan apa yang aku mulakan, tanggungjawab sebagai pelajar yang tidak akan tamat sampai bila-bila..

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

selama tiga tahun menjadi pelajar diploma sains di UITM Jengka, pahit manis masin kelat segalanya aku rasai  sepanjang aku berdiploma bersama teman-teman aku..bila diimbas balik rasa nak alami semua tu semula walaupun ada juga dikalangan kawan-kawan aku yang jenis bermuka-muka dan sedikit biadap,tapi tak perlulah disebut..cukuplah sebagai kenangan atau memori yang pahit..entah bila lagi dapat jumpa dengan kawan-kawan semua.. 

mungkin 10 tahun dari sekarang kalau tak dijemput Illahi kita akan berjumpa kembali, InsyaAllah..  masa tu semua dah kahwin dan ada anak..dan mungkin aku dah jadi orang ternama di Jengka ni, hidup gembira bersama azwan dan dikurniakan cahaya mata yang comel-comel..hahaha..angan-angan nak besar,perasan je lebih..Amin..tak mustahil kan semua itu, bersangka baiklah dengan apa yang bakal berlaku.. InsyaAllah ia pasti berlaku..

Aku doakan semua kawan-kawan aku bahagia  di dunia dan akhirat..aku sayang kalian semua.. semoga jalinan yang terjalin ni tidak akan putus sampai bila-bila..

girls of DIS ~ Hawa,Ekin,Izni,Ain,Azie,Kak Jun,Kak Biey,Kak Nab,Kak Ah,Afif,Jaisyah,Bell,Nad,Nety,Ezah,Erna,Ilah

boys of DIS~Amir,Am,Erie,Anep,Nizar,Syakir,Daniel