Friday, January 7, 2011

Simfoni hitam....



malam sunyi ku impikanmu
ku lukiskan kita bersama
namun selalu aku bertanya
adakah aku di mimpimu


di hatiku terukir namamu
cinta rindu beradu satu
namun selalu aku bertanya
adakah aku di hatimu


tlah ku nyanyikan alunan-alunan senduku
tlah ku bisikkan cerita-cerita gelapku
tlah ku abaikan mimpi-mimpi dan ambisiku
tapi mengapa ku takkan bisa sentuh hatimu

bila saja kau di sisiku
‘kan ku beri kau segalanya
namun tak henti aku bertanya
adakah aku di rindumu


tak bisakah kau sedikit saja dengar aku
dengar simfoniku, simfoni hanya untukmu

tlah ku abaikan mimpi-mimpi dan ambisiku
tapi mengapa ku takkan bisa sentuh hatimu




aku suka sangat lagu ni...kadang berangan macam tengah buat video clip dalam hujan..hahaha..poyo je,..
anyway love this song by sherina...



Thursday, January 6, 2011

Segalanya berubah...

mata hati dan jiwa...
wahhh..apa yang berubah tu ye...agak-agak apa ye..

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

hmmm...diriku lah yang berubah...mungkin nak jadi lebih matang dan tak cengeng lagi dah..
waaahhh..betul ke apa yang aku cakapkan ni??uit uit uit..hehe..Insha allah..aku akan cuba sedaya upaya..
aku wadi 2011..wahhh..mengada betul larh!!!azam baru aku tak nak cengeng lagi da!!!!hahahaha...tapi apa-apa pun..welcome to 2011 n goodbye to 2010..
i'm a new wadi...